Wsparcie informatyczne dla firm

Wsparcie informatyczne w kancelarii finansowej? W naszym przypadku się sprawdza. Poszerzając nasz portfel usług w taki sposób, by jak najbardziej sprzyjać naszym Klientom, zdecydowaliśmy się na włączenie do nich również wsparcia w zakresie IT. Skąd wynika taka decyzja? Przede wszystkim wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom dotychczasowych Klientów i reagujemy na potrzeby przyszłych. Współpracujemy z fachowcami, którzy za naszym pośrednictwem są w stanie pomóc w mniejszym czy większym zakresie, a jeśli usługa wymaga wielu godzin prac, to są w stanie wycenić taki projekt, określić, co będzie potrzebne, oraz poinformować, kiedy problem może być rozwiązany. Jest to więc usługa doraźna, która może przerodzić się w dalszą współpracę. Wszakże czym innego jest przedłużenie certyfikatu bezpieczeństwa na witrynie, a czym innego utworzenie backapów danych.

Pakiet Optymalny – doradztwo prawno-techniczne i księgowe

Wykupując Pakiet Optymalny, którego cena wynosi 99 zł miesięcznie, Klient zapewnia sobie możliwość skorzystania z dwóch godzin wsparcia dodatkowego w kwartale. Są to oczywiście wspomniane usługi informatyczne, jak również porada prawna czy księgowa. Tak, w pakiecie poza wsparciem informatycznym znajduje się też wsparcie udzielane przez nas, jak również przez współpracujących z nami prawników. Jak wynika z naszych doświadczeń, taka dodatkowa forma porad jest potrzebna. A czy wystarczająca? Ile faktycznie zajmują obsługa informatyczna firm czy porady prawne?

Czy dwie godziny to dużo?

W dwie godziny można obejrzeć film, dwa odcinki serialu, czy dojechać bez pośpiechu z Warszawy do Łodzi. W dwie godziny można również zasięgnąć porady prawnej z pierwszej ręki, zlecić księgowości wystąpienie o dodatkowe zaświadczenia czy prace serwerowe. I można to zrobić wielokrotnie, bo takie kwestie są do ustalenia w dziesięć, piętnaście czy dwadzieścia minut. Postrzegając wspomniane dwie godziny w ten sposób, można zauważyć, że w skali kwartału jest to przynajmniej kilka „kół ratunkowych” z zakresu IT, porad prawnych i porad księgowych. Oczywiście, jeśli ma się do kogo zwrócić, bo w przeciwnym wypadku dwie godziny może zająć samo szukanie najbardziej właściwej dla nas opcji. Pakiet Optymalny sprawia, że wystarczy jeden telefon.

Czy to się opłaca?

Tak, za 297 złotych otrzymujemy 2 godziny dodatkowych usług, które możemy spożytkować na doradztwo prawno-techniczne czy działania księgowe. To niższy koszt zleconych prac od tego, jaki ponieślibyśmy, gdybyśmy kupowali je osobno. Zwłaszcza, że chodzi o wsparcie z trzech różnych zakresów. Taka „gorąca linia” może rozwiać nasze wątpliwości w sytuacji, kiedy szybko trzeba podjąć decyzję prawną czy skonsultować zapis w umowie. Przy prowadzeniu biznesów nigdy nie można przewidzieć, kiedy szybka pomoc może okazać się nie tyle potrzebna, co niezbędna, więc zabezpieczenie swoich interesów za taką cenę jest korzystnym rozwiązaniem.

Obsługa informatyczna firm, porady księgowe i prawne

Pakiet Optymalny jest wygodnym dodatkiem, który zapewnia Klientom stały dostęp do fachowych porad od specjalistów, jak również szybkie przeprowadzanie drobnych spraw potrzebnych „na już”. Odejmuje potrzebę wykupywania dodatkowych usług i zajmowania się kwestią formalną przeprowadzenia związanych z tym działań. Wystarczy zadzwonić, przedstawić problem i – w zależności od jego złożoności – otrzymać odpowiedź od razu bądź jasne informacje dotyczące tego, jak wymagająca jest dana kwestia i czy będzie trzeba liczyć się z dodatkowymi kosztami.

Menu